tisdag 25 januari 2011

Döda min hals, snälla!

Alltså! vaknade upp helt okej fast med för lite sömn i kroppen.
men vad gör det? jag älskar väl att gå upp 04.23? jaja klart. jobbet gick bra i alla fall, en aning flummigt kanske. fick pyssla med elko på morgonen också! ägde. sen så var Anna & jag ganska crazy också men vad gör det? fick en supergod cupcake av Malin också, fyfan va gott. har en fin bild som jag inte orkar lägga över nu.
Efter jobbet drog mamma & jag direkt till gymmet, crazy. min hals har nämligen svullnat idag & det är fan inte kul, har så jävla ont. så bra Issa att träna tänkte jag.. & jag tog det inte försiktigt direkt heller... kanske inte så smart! kom hem för en halvtimme sen så tänkte duscha, äta mat, baka kakor, städa & däcka? jatack! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar