tisdag 11 januari 2011

Work out

Igår somnade jag vid 7 ute i soffan. jisses. eller alltås jag somnade 3-4 innan, sen drog jag &mamma till ICA & handlande, därefter till möbleaffären & handlade där också. SEN duschade jag & däckade direkt. i soffan. så gick in i sängen vid halv 8. visste knappt vad jag hette idag på morgonen.
men idag var jag pigg, på morgonen i alla fall. gick snabbt som tusan gick det, men det är bara skönt! didde kom på något nytt - Bridgahilla. ja, där jobbar jag. sen körde vi lite rebusar osv. gillar't. när vi kom hem blev det chill, ringde anki lite & så & nu kom jag precis hem från en tripp, besökte anki på jobbet & köpte träningskläder - byxor, tröja & strumpor. sen blomsteraffären & köpte yucca palmer, därefter frisören & pratade med henne om mitt hår, lämnade även mamma där & körde hem. yes, nu har jag gjort något idag i alla fall. imorgon ska jag & mamma köpa gymkort. kanske ta en tripp på bandet också. vem vet. nu ska jag in i duschen, äta lite potatisgratäng & sedan krypa till kos. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar