lördag 29 januari 2011

Kosta

Hej kompisar!
Igår mådde jag ganska kasst, men träffade ändå Diana, Anki & Elinn. Hängde med dom, snackade, åt, snackade lite igen, dansade & bara var! Sen åkte vi till Nöjeshuset & hookade upp med de andra, bowlade lite, hälsade på kusiner, kompisar, minglade, drack cider & bowlade utan skor i neonljus! helt okej kväll, om jag inte hade mått som en borste. Åkte hem med mamma, pappa & moster innan tolv, tog tempern & javisst! feber.
Så arbetade inte idag, ganska skönt faktiskt! Röst har jag inte heller för den delen, näsan rinner & hostan tar kål på mig. Men hängde med mamma & pappa till Kosta & inhandlade 2 earcuffs & en dvd box. ganska nice. Nu ska vi beställa thai mat & umgås lite. Ikväll blir det chill, ska städa lite & så samt skicka iväg ett mail till tatueraren! uuh.


How I met your mother season 1 (underbart) & till höger ser ni en stor earcuff.

& där i mitten av kedjan ser ni en liten silvrig eracuff med en diamant.

Ps. ursäkta min trötta utseende med no make up at all, men skjortan är ny från veckan också som jag fann på FH, just so you know! puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar