torsdag 6 januari 2011

Slapp-dag

Hej & goddag & allt detdär!
Jag tog en slapp dag idag, rejäl slapp dag. huameja. liksom palla do something om man inte något måste göra! : ) right? dock har jag fått ett städ ryck så har rensat lite bland gamla grejer & fann en fin plånka, min fina tavla jag gjorde på högstadiet, så har spikat upp den and so on : ) har även varit ute & kört med mina föräldrar & kollat toy story 1, 2, 3, lyssnat & checkat in lite musik. underbart. skall nog ta & fota något nu också så ni får lite bilder eller något.
kan ju säga att gårdagen, nja, hehe inte så bra. drog med sanna direkt efter jobbet, jag & malin drog in på cassa, träffade upp girlsen, hälsade på tim & johan, hängde lite, tjötade lite, 30min senare begav sig jag, anki & diddi till en efterfest hos Mathilda & Anton där det var ett lagom gäng på ca.13 personer. tjötade, drack, lyssnade på musik, åt kex med ost & ah. vid 2 fick lilla mamma hämta upp oss & så lyder historian.
mina finaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar