lördag 15 januari 2011

What a great day

Hej : D vilken underbar dag!
Gick upp 3.55. underbart huh? nej men det var cool lugnt, jobbet gick snabbt som tusan, trots allt flum. sen lämnade jag av Malin & Anna. Drog hem & stressade, slängde på smink, nya kläder & mat i magen. Sen hämtade jag Malin & Anki. Lämnade Malin i Nybro sen drog vi till Kalmar.
Var riktigt awesome dag med Anki, vill ha fler sådana! underbart! hittade lite allt möjligt. Fick typ damp när jag skulle parkera nere i stan också, kukparkeringar. men jag löste det så fint så. Sedan käkade jag & Anki på Athena, oxfilé i krämig sås & pasta! MUMS. blev dock övermätt.
Sen drog vi ut till Hansa en lite stund också! Drog hem vid 5 typ, stannade & köpte en Cola av Robert i Nybro också.
Kom hem för en timme sen typ, sprang in i duschen direkt & nu sitter jag & chillar till Polisskolan. Crille är också här så får se om det blir film. Eller drar jag vidare till någon, eller så bara däckar jag. Men liksom vafan händer ikväll???
Puss nu ska jag chilla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar