onsdag 12 januari 2011

Gym

ni får gammal bild på mig. har inte ork till att ta en pic!

Yes, idag var jag minsann trött. vaknade vid 4 av en mardröm om en björn. hade hjärtklappning. usch. jobbet gick snabbt i alla fall, gillar't. sen direkt efter jobbet så drog mamma & jag till gymmet, inhandlade gymkort & sedan så tränade vi lite lagom i drygt en timme kanske. ska dit imorgon igen & gå igenom program som vi ska få! lite skönare att veta vad & vilka maskiner man ska göra! så vi får väl se om jag får någon träningsvärk ; ) saknar faktiskt att ha det. tro det eller ej så älskar jag att känna smärtan efter träningsvärk. hur underbart? jag "fiskade" som fan så tror mina armar kommer vara döda imorgon, jag gick verkligen in för hela mitt liv... så nu ska jag & Diana ta tag i träningen ihop? ; )
är ganska så pigg nu faktiskt, ska göra lite äggröra & fortsätta lyssna på Britney's nya låt. jag gillar faktiskt den, är verkligen inget Brittan fan, men denna funkar! that's sooo 2011.
men ah, im alive & jag har min dator tillbaka eftersom Jonathan har frisknat till. Puss & kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar