torsdag 13 januari 2011

Pump it up

Idaaaag har det verkligen gått skitfort, hela dagen har rusat förbi. jag & Anna fick uppdraget att sitta vid vision hela dagen så det var mer än nice! tackar Didde för det.
så satt där & skämtade, dansade, sjöng & arbetade. love it.
arbetsdagarna kan knappast bli bättre, jag trivs så bra! tack vare mina arbetskamrater.
direkt efter jobbet stack jag & mamma till gymmet, skulle ha genomgång av maskiner vi skulle göra osv. så därefter gymmade vi i lite mer än en timme typ! urskönt, fast med tanke på att jag är så otränad så hade jag självklart träningsvärk sen igår, så idag kändes det som fan! (vill knappt veta hur det är imorgon) ahaha. sen åkte jag ner till frisören igen & jisses, fick en tid för klippning & slingning på onsdag nästa vecka : D glad tjej. därefter drog vi till farmor&farfar, fick en ny nice plånka av farmor. nu är jag helt slut, men överglad & nöjd över att jag tagit tag i träningen! det är så jäkla skönt!
& nu försöker jag komma på vad min & Tims låt heter, eller vi har redan en låt, Like a G6, men vi hade en lugn bögig idag.... äh minns inte! : ) men nu har mamma gjort panncakes så ska gitta!ni får en liten oldie. orkar inte ta bilder, & dessutom så har jag varit ganska upptagen denna veckan + att jag har haft en sminkfri vecka : D underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar