fredag 21 januari 2011

En fin fredagsmorgon

hej! eller godmorgon, vaknade för tio minuter sedan! hehe ganska skönt, med tanke på att jag somnade runt 6 idag på morgonen. filmkväll hos Tim is the shit vettni!
nej men igår var en riktig sur-dag. jag var ganska ur funktion på jobbet & alla märkte det. inte kul. men sen kom jag igång : ) & jobbet gick snabbt!
efter jobbet drog jag malin tim & didde hem till malin. var inte kul när tim & didde satt & viskade & jag inte fick höra : ( ocoolt.
släppte av didde & så drog vi vidare hem till tim. det vart filmer "saw VII" "Easy A" & lite "Sex Drive", några koppar kaffe, svagt & skit starkt, socker, popcorn, folköl & chill! helt jäkla okej torsdag liksom : ) jag klagar inte.
Så idag tar vi & slappar lite till, ska till min farfar som fyller år & käka massa god mat, sen vetifan vad som sker! troligen en rejäl städning här hemma eller dra några rullar! kvittar liksom. har lite träningsvärk efter ett hårt pass på gymmet igår, sprang som en crazy chicken på bandet till Simpsons.
tänkte visa er min nya hårfärg också, jag är grymt nöjd, alla andra i min omgivning också!
har en ljusbrun/gyllene/rödaktig nyans i håret & det är nice as hell! puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar