torsdag 27 januari 2011

Rip min vänstra näsvinge

Okej, nu har jag snytit sönder min näsa : ( inte skönt, inte alls. Det gör ont, det svider, det dunkar, det är illrött & ser ut som en clown typ. *cry*. Vill inte vara sjukis, kan knappt prata längre heller, försöker sitta & sjunga med till låtarna men icke! Dock är det fruktansvärt kul att vara lite hes, gillar't.
Nu skall jag hitta en fin silverkedja till mitt nya "konfirmations halsband" ja alltså fick nytt konfirmations halsband av mamma idag, även om det var typ 4-5 år sedan jag konfirmerades så var mitt kors väldigt fult efter några vändor kring min hals, så köpte nytt & fint litet kors idag! love it.
Skulle egentligen ha ätit, men är för lat för att göra någon effort. Har däremot orkat ta fram kläderna inför morgondagen, fin fredag på jobbet är bara allmänt nice liksom! måste ta i.
Nehepp, ska ju upp 4.10 imorgon så tänkte somna in till Alice in wonderland! love it.
GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar