söndag 9 januari 2011

Film baby

Hej, nu är jag hemma från kalaset & mycket riktigt, jag var babysitter åt Wilma & Emilia. men hey, inte mej emot : ) dom är så söta så, fick en asgod tårta med sockerkaka i botten, sen glass & sen maräng över, som var i ugn, hur gott som helst. men nu är jag verkligen helt slut i kroppen efter allt lek, ska ta & bädda ner mig tidigt ikväll tillsammans med lite onyttigheter & se "My sisters keeper" & "Snabba Cash". ska försöka ta mig igenom den första, har inte riktigt vågat kolla på den, jag vet ju vad den handlar om... cancer är ett sjukt stark ämne för mig. usch, fyfan för den!!!
men ska i alla fall ta mig i kragen & se den filmen nu, hold your fingers crossed för me!

UPDATE (21:29): filmen var ju skit dålig : S herregud. alla ni som säger att ni lipade er igenom hela filmen, bullshit. den var skitdålig, eller så är det helt enkelt jag som inte har några känslor kvar! jaja, godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar