fredag 28 januari 2011

Shut up, and sleep with me!


Hej!
Är det bara jag, eller har hela denna dagen gått så sjukt segt? fyfan, trodde aldrig jag skulle komma från jobbet. seriöst. men skönt att komma därifrån sen!
Mötte uppa finaste Anki för en fika på Fenix, fick superfina presenter & så snackades det en hel del : ) mycket trevlig eftermiddag minsann! Hur kan man ha en sån fin vän? Hon vet precis vad jag vill ha, vi känner verkligen varandra! Hon är sån fin vänskap, en vänskap jag aldrig vill förlora!

Nu ligger jag & snorar, hostar, kollar på webb tv & messar. Galet. Idag har jag inte haft någon röst, nej. Första 2timmarna kunde jag inte ens prata på jobbet idag, ja jag blev ganska mobbad av alla. Stackars mig! Nu låter jag mer som en hes 12 årig pojke i puberteten som har rökt sen födslen, typ. hah ni fattar?
Ska visa er bilderna från igår samt presenterna från idag snart! Ska bara kolla lite webb & slappna av. Ikväll, då ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar