söndag 2 januari 2011

Fireworks

Hej där, kom in för 20min sen. var ute & gick i ca.40 min & jävlar vad mina ben höll på att frysa ihjäl. usch. allt annat är varmt, utan benen. det hindrade mig från att gå längre : (
men nu kan jag i alla fall ligga & kolla på reprisen på Victoria's secret fashion show 2010 : D missade det! ska nog ta & göra lite té också & bädda ner mig, min näsa vill inte ge sig, har tagit slut på 3st näsduks påsar : ( funderar på att städa till att lite till sen i rummet, gjorde det igår, men orkade inte ta tag i vissa saker som smutstvätt & julgran. haha! men nu måste jag verkligen bli vaaaarm! sitter även & smålängtar efter min h&m beställning jag gjorde för en vecka sen : ( hoppas den kommer imorgon! tror jag glömt att visa er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar