söndag 16 januari 2011

Miss those days, those dancing days



rassle 2010.
ligger i sängen med datorn & lyssnar på musik, drömmer mig bort till det roliga. sommaren!
gud så underbart det var. jag vill ha kul igen! vill till gymmet igen också, men det stängde vid 5 : ( får göra några sit-ups sen! jag vill ha träningsvärk imorgon! HÅRT. var ju där en timme idag, & jag höjde min tyngd ett snäpp så jag tränade tills alla muskler i min kropp skakade. så jävla underbart, fiskade också till mig nytt rekord; 1095. coolt. var svettig som fan.
funderar på att sova typ nu, tänkte se "Prince of persia" & sedan somna lite, men först ska jag lugna ner mig lite med First Aid Kit & JJ. underbart. sen ska jag göra 50 sit-ups x2.
men innan det så ska ni få ett musiktips också tror jag! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar