tisdag 18 januari 2011

Oboza

Tjabba!
Mamma drog upp mig ur sängen idag vid 9, & 9.20 var vi på gymmet. haha. galet. men fy fan va skönt det är alltså. mmmh. fast det var rätt kul att alla Emmabodas pensionärer var där, mamma var nog yngst (efter mig). haha.
var väl klara där runt 10.35 tror jag. åkte & köpte lite på apoteket, jag hämtade ut mina piller, fast andra piller. bla bla bla. har i alla fall precis slängt i mig frukost, havregrynsgröt, & duschat.
tänkte se klart SALT som jag kollade på igår, men somnade ifrån. hehe.
didde & tim försökte tvinga mig att jobba till halv 2 igår samt att jag skulle hoppa över min träning idag, men icke sa nicke. hehe. kanske ikväll? hmm, ja jag bestämmer mig vid halv 12 inatt om det.
annars då? jo livet leker på, jobbet går bra, jag har gått ner 2kg på bara en vecka här nu, så jag är nöjd. måste se klart filmen nu, ryyyysligt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar