lördag 22 januari 2011

Pajas

Okej, jag har tagit en riktig slappardag idag, verkligen!
firade farfar igår & åt baconinlindad oxfilé osv. sen vid halv 9 gick jag till Dianas mamma, åkte vidare hem till mig & hämtade grejer & sen till Diana. Snackade lite skit, catchade up & allt sånt : )
vid tio hämtade mamma oss & körde oss till Harley. Så visst blev det fest, hängde mest i baren & sen skulle vi till Moshult men dissade det & drog tillbaka, sen vart det ändå inte roligt där så mamma fick komma & hämta mig : ) så gullig hon är, skjutsade hem Tim också.
Sååå nog om det, idag har jag bara legat & kollat på Harry Potter, jävligt långa filmer. är på den andra nu! hehe, drar nog & käkar med Anki & Diddi ikväll tror jag, eller så slappar jag sönder!
måste städa mitt rum också, hihi.

Söt tjej vid fiskarna!Fortfarande sötis!Hängde mest med Bille i barenEn ganska trött Bille.Haha & Johan.& tillsist svett Tim.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar