onsdag 5 januari 2011

What's up!

Hej där duvor!
Idag har jag varit lite duktig, gick upp (mot min vilja) vid 9 & åt frukost. sen körde mamma & jag ner till centrum, skulle hämta ut mina piller samt köpa näs-sug-upp-grej på apoteket, men hela datasystemet var utslaget så nehepp! blev en snabb handling på ICA & sen till FH & hälsa på anki lite, ge henne lite presenter osv. asnice! sen fick jag minsann köra hem, för nu har jag duschat & väntar på att mamma ska laga mat, baconröra i mitt hjärta! ska väl ta tag i fixandet snart också! eftersom jag åker direkt till festen ikväll efter jobbet runt ca.12 tiden så hinner jag inte hem emellan tyvärr. hehe. så får lägga på ett extra lager smink & strossa omkring i min turtels tröja ; ) yeeeha! ha en fin dag/kväll allihopa nu, så kanske vi ses på Cassa? heh.
Denna ring + 4st Beck filmer blev Ankis idag : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar