torsdag 27 januari 2011

Ring på beställning

Godkväll!
Gick upp 4.14 & duschade & åkte till jobbet. Jo jag jobbade idag, men höll på att sprängas. Mår fortfarande crappy men har ingen feber så wattahell. dog nästan lite när jag hörde mitt namn en jävla miljon gånger, sen att jag blev instängd i blåsrummet kan diskuteras.......
Efter jobbet drog mamma & jag till FH, besökte Anki samt handlade en skjorta & halsband, visar en annan dag! Därefter åkte vi till Ur&Guld. Köpte present till mormor som fyllde 73år igår! Grattis! Jag beställde även ring, så jävla fin. Får dock vänta på att den ska fixas, så får den någon gång nästa vecka! can't wait.
Sen åkte vi hem & käka, hämtade Henke & drog till mormor & morfar. Åt semlor & chattade lite, fixade morfars nya mobil osv. Kom hem därifrån tio i åtta. Så är helt slut nu.
Måste välja fram kläder till morgondagen, det vankas finfredag på jobbet! Awesome!
Puss på er finingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar