lördag 29 januari 2011

Alive

she finds strength in her anger
and the truth in his lies
when the last scar finally fades she'll have a new life

say goodbye to mr. right
lock the door, turn out the light
pack your bags, leave this trap
run away, don't look back
see another day in each new sun
cuz your life has just begun

Ikväll blir det mest How I met your mother, isvatten & massvis med krämer, drycker, tabletter & andra redskap för att bota min förkylning & sjukdom. fucking hate it. men känns fruktansvärt skönt med mys kväll måste jag erkänna! ska även försöka få min tatueringstid bokad inom loppet av 2-3 veckor. vill inte vänta så länge : ( well, skulle visa er en fin tavla jag gjorde innan när jag städade lite. Men min kamera dog, orkar inte ladda! Tavlan är i alla fall väldigt personlig men ändå handlar det om musik & internet! Kan ni gissa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar