söndag 30 januari 2011

My precious

Give this back to me... ja jag är beroende! hehe. kan knappt vänta tills nästa vecka! Kollade nyss på Solsidan, funderar på att faktiskt kolla igenom säsong 1 av de nu..
Är lite ledsen också, ser ni båda mina ringfingrar? har fått utslag & det är svullet, kliar & svider. jag-dör-vad-ont-det-gör. *cry*
Min fina tavla, hehe synd att ni inte ser något, men det är i alla fall ett privat meddelande från Lasse Lindh på facebook. hur coolt? är överglad över det. han är fan underbar! jag älskar lasse.

Ikväll har jag däremot pysslat med annat (a) haha. Pimpade min spegel lite, är sjukt nöjd. men som sagt, min kamera is dead så jag tänkte ladda den i veckan kanske så ni får se lite stuffs. time for bed now. även om jag inte har den där söndagsångesten att jag måste upp tidigt på måndag morgon, nej för jag kan sova hur länge jag vill : D älskar nästan lite att jobba eftermiddag sometimes. godnattis på er, ska slänga upp en låt här senare också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar