söndag 23 januari 2011

Skönheten med alkohol

Fyfasen va trött jag är, somnade runt 3 igår & mamma väckte mig vid halv ett.. suck.
Den där Harry håller mig vaken på tok för länge. inte kul. men ska snart sticka till gymmet i alla fall & ta ett pass där, ganska skönt med tanke på helgens onyttigheter. & på tal om alkohol, det är ganska kul att man nästan alltid upptäcker dagen efter att man har fruktansvärt ont i en arm, ett ben eller så. jag lyckas alltid slå mig! i fredags hade jag tydligen ramlat till lite & satt mig på sniskan på en stenbit, så inte undra på att min vänstra skinka är blå, min höft är stel & ömmar samt att vänsterfoten känns stukad. haha lyckat! får se om det ens går att antingen gå eller springa på bandet idag... hmm. nog snackat! måste klä på mig min outfit nu, vi kanske hörs senare om jag inte träffar Harry vill säga! tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar