fredag 1 januari 2010

2010

Åh sitter med en hel juice flaska & sörplar. Är sjukt tröstig, & rastlös(!!!). Kollar på Harry P & har huvudvärk, igen. Suuuuck. Har i alla fall kommit på ett nyårs löfte : D -inte dricka läsk.
Tror ni jag klarar det? Hur kommer det gå att sluta dricka Cola??? Åh vad har jag gett mig in på : P haha. Ne men de är kul att testa sig själv! Jag klarade ju trots allt förra årets löfte ; ) woho!
Vad ska man hitta på ikväll då? Går ju en helsikes massa filmer men inga bra! Suuuck.
& just det, jag ogillar facebook så jävla sjukt mycket för tillfället. Har hållt på sen klockan 2 med att ladda upp bilder från nyår : O tar typ 30min att ladda upp, sen när de är inne på sista bilden så bara "uppladdningen misslyckades, försök igen" åååååh, fu.
Vi får väl se vad som sker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar