tisdag 19 januari 2010

Lista....


Visste du…

att jag vill ha – nya stuffs as hell
att jag lyssnar mest på – la roux (haha probably)
att jag pratar – rättså bred småländska jag uttalar ex. åkte & blåste på ett annat sätt än mina kompisar : )
att jag inte gillar - lögner
att min bästa vän är – Ankica Basic
att jag avskyr när folk snackar – skit & får mig att må dåligt
att kärlek är – något som är både najs & bajs
att jag gillar att - festa, lyssna på musik & titta filmer
att jag alltid kommer att – älska att sova, heh : )
att jag är hemligt förälskad i - Fredrik Ljungberg & Lasse Lindh (fan va hemligt de vatt nu då)
att sist jag grät var – inatt av någon konstig anledning. Vaknade av att jag störtlipade, men hade glömt bort hela händelsen när jag vaknade
att min mobiltelefon är – platt brun & lite vibrerande ibland (=röd lampa lyser)
att när jag vaknar på morgonen – så snoozar jag 5 min eller drar upp direkt (OBS bara skoldagarna)
att innan jag går och lägger mig – så kollar jag alltid på film, tar lypsyl & handkräm
att idag har jag – sjukanmält mig, städat mitt rum, städat min garderob, bärt upp nytvättade kläder, organiserat viktiga papper i min pärm, jobbat på projektarbete, gjort 100 sit ups, fixat Annas iPod kollat på film, sovit, pratat i telefon fått en mirakelkur & duschat
att jag just nu tänker på – vilken film som jag ska se ikväll eller om jag ska orka göra en fläta
att i kväll ska jag – se en film, ta lypsyl & handkräm
att i morgon kommer jag – faktiskt att gå till skolan, troligen måla Annas naglar & planera
att jag hoppas – att resten av veckan gå snabbt så de blir helg
att jag verkligen vill – ta studenten, skaffa en framtid & ah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar