torsdag 28 januari 2010

Multimedia

Inlämningen i Samhällen inskickad - Check
Uppgiften tog över 2h att göra sammanlagt - Check

Fan va skönt det känns när en uppgift är inskickad asså. Awesome.
Ska strax ta kort på dagens inköp & skriva i min loggbok (fan va jag ligger efter). Kan ni tänka er, på 5 dagar så har jag shoppat 3gånger. I Växjö, Kalmar & Emmaboda.
Det är typ bara kvitton kvar i min plånka nu... buhu. & gissa vad. Jo jag ska troligen till stan på tisdag också... hahah. Sa någon cashflow? Haha inte var det jag i alla fall.

Funderar också på rugbyn.. ska man eller inte? Från min sida så vill jag inte, men de har typ inge folk i laget, men som sagt, jag vill inte. Vi får se. Jag är faktiskt inte pepp. Så palla?
Nu ska jag minsann ta en kopp kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar