fredag 22 januari 2010

Loves divine

Nu är jag hemma igen : ) & lugna, jag var inte på kalaset tills nu.
Åt mat & så, sen runt 7 så drog jag amanda & olivia till dom. Brodin stod utanför i kylan & väntade ; ) gick upp & kollade på "The prom" haha. Ganska mycket bfilm skräckis : P men den va bra. Hehe. Sen pratade vi en massa............. ; ) ahahaha. Kan tyvärr inte avslöja dagens/veckans/månadens skratt : D haha men fyfan va kul de va. Brodin gjorde min dag.
Spelade lite kort i sängen & ah. Pappa kom & hämtade mig med tanke på att vi ska åka & kolla på bal klänning imorn : ) så måste gå upp halv 9 : ( please kill me. Buhu...
Ligger & diggar lite musik, ska snart sätta på en film & dricka min naturdrink.
Blir antingen Kung Fu Panda ikväll eller typ Scrubs.
Puss

Världens bästa mamma hade köpt lite presenter till mig idag : ) 2par trosor med lite spets, shampoo & balsam för brunt hår : ) & tre par nagellack : D svart, nån typ av rosaröd & blåaktig : D asnice! Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar