onsdag 20 januari 2010

Skola igen

Hello.
Skolan gick förvånansvärt bra idag : ) skönt. Fast, tåget in på morgonen var först försenat i 20min, sen när det väl kommer så är det inställt(?) så ersättningsbussar kom. Först höll vi på att hoppa på Karlskrona, sen när de väl kom en buss så var de bara Kalmar som fick åka. Så fick vänta yttligare lite. Surt. Men satte mig på bussen & det gick snabbt.
Hade sjukt tråkig lektion+kommande arbete på MAKT. Jag dör. Ingen tid får vi heller : ( jäkla lärare. Lunchen va rätt okej, äter inte på plasttallrikar med platsbestik & dricker ur plastmuggar än iallafall : ) sucess.
Svenskan var väl i och för sig inte så okej den heller, varför alla dessa arbeten? Well, kom rätt okejlångt i alla fall. Heh. Fixade ett möte med bibliotikarien(?), haha varför? ; ) sen fixade vi våra utökade ämnen hos Ancy. Samhällen va nice : ) roligt att prata om brott & sånt. Intressant hur jäkla puckat sverige är med alla lagar om brottslingarna. Fu..
Gick snabbt & vi fick lära oss det nya ordet random. HAHA. Vi har haft disskussioner om det ordet, Anna tycker att det ska heta cp-barn(?) haha gulle.
Anyway, tåget hem & sen faktiskt gå hem : ) skönt fast lite skoskav & kallt. Men jag överlevde.
Nu sitter jag & chillar med musik. Funderar på vilken film som skall ses ikväll, måste duscha sen innan halv åtta hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar