lördag 30 januari 2010

Gäster på ingång

Gårdagen var inte en jättehit. Orkar inte ens dra den.
Förfesten va nice, jag ursäktar för sms:en. Vi spelade sms roulette & sen nått annat spel : ) supertrevligt med alla mina brudar.
Sen runt halv 10 åkte vi in mot Kalmar. Stannade lite innan Nybro....
Heheh. Kom in & fick ändå betala |: fan. Sen sög det. Var inge roligt folk, lite folk & 3tjejer som raggade på mig Anki & Amanda. Suck.
De enda jag träffa på va Viggo & Sebbe. That's it. Men de va roligt att dansa i alla fall : D
Runt halv 2 satte vi oss i bilen, åkte till Zappas & köpte pommes. gott.
Var hemma halv 3, så satt & kollade på Mysteriet på Greveholm : D awesome.
Vaknade runt halv 1 idag & har städat rummet i princip hela dagen. Internet har legat nere (igen) så har inte haft nått annat att göra.
Har även skrivit mitt CV : ) vilket känns super skönt.
Nu har jag fixat i ordning mig & snart får vi gäster. Woho. Mamma har lagat massa nya grejer så ska bli spännande. Ska försöka knäppa en bild.
Tog lite bilder igår som jag visar senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar