onsdag 6 januari 2010

Slagsmål hit&dit, underbar kväll

Ojojoj : ) vilken kväll!
Åh gårdagen blev en succé kan man säga : D hade en riktigt amazing kväll. Började med att jag & Anki fick skjuts in till Nybro så vi slapp lägga pengar på biljett ; ) sen så väntade vi på Madde&Lalle, fick skjuts av Emelie hem till henne (jättefint hus btw). Hon hade myst till det med massa tända ljus, fördrink & kex & massa ostkrämer typ. Yummie or what. Satt & pratade en himla massa & när spotify kom fram så blev det dans så de sjöng om det : D
Runt halv tio körde hennes pappa oss till stationen & så blev de tåg till Kalmar!
Drog direkt till Palace & mötte upp Carro, Nicklas, John & nån tjej. Kom in gratis : D asgutt att spara 100:-. Dansade som galningar & mötte upp lite av killarna vid Black Jack bordet. Ännu mera dans & ah! De va underbart. Tills en tjej började bli lite jobbig & knuffas. Slutade med att jag fick en bitch-slap av bruden & Anki gav henne näsblod. Woho? Ne de va rätt kul faktiskt.
Dansade sönder mina blåsor på hälarna & fick sjukt ont i fötterna. Runt tjugo i 2 gick vi mot stationen & mötte de andra. Anki hade blivit slagen av 2killar & Victor&Sjöblom också. Haha. Herregud, Kalmar säger jag bara. Vilken kväll.
Nattbussen hem va chill, lite jobbigt att den va fullsmockad av massa gamlingar. Usch : P Satte mig i tuggumi & det sög | : men hittade en 5krona. Haha.
Jag tackar alla människor som gjorde min kväll igår. Bilder kommer upp på facebook inom snar framtid. Hade visst tagit 250bilder, inte undra på att kameran dog... HAha. Cheers'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar