torsdag 14 januari 2010

Knäck

Alltså shit, det är helt sjukt vad jag fryser.
På jobbet svettades jag nästan hela tiden utan ansträngning. Eller jag kall svettades. Svettades när jag cyklade hem & började rå frysa på direkten : S vad är det med mig? Sen har mitt högra skuldra låst sig så kan knappt röra mig. Får ligga i sängen : ( värst vad synd det blev om mig? Nä. Faktiskt inte.
Jobbet gick bra i alla fall. Hade lite att göra hela tiden, bla. plocka ner alla juldekorationer vi satte upp i dec. Fick även extra jobb nu på lördag, ska servera alla kära kunder tårta & kaffe samt att de får gå tipspromenad i butiken. Så om ni som bor i Emmaboda (runt) är sugna på tårta typ så finner ni mig på Ica mellan 11-15 : ) hehe.
Ska se vad som sker ikväll, tror det blir fotbad & massering av skuldran. Ett plus idag är faktiskt att jag inte har haft huvudvärk : ) så jävla skönt.
Jag tror det beror på koffein, alltså jag slipper huvudvärken när jag får i mig koffein. Tur att kaffet är så gott på Ica : )
Nu ska jag lägga mig & vila lite till. Kör faktiskt med avstängd tv idag... wow. Nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar