tisdag 19 januari 2010

På paradise ikväll...

Detta händer i Paradise ikväll:
Jackie gör oväntade utspel som inte uppskattas av alla deltagare. Dags för Pandoras ask och svar på allas frågor.
Dags för parceremoni och den som åker ut blir riktigt förbannad. Nu stängs också paradiset för nya deltagare och alla som står kvar har gått till semifinal.

För tillfället ligger jag halvdöd i sängen, har tydligen öppnat mitt fönster så jag fryser lite. Magen kurrar & gör ont. Kirrade 100sit ups innan + 30varv med rollern. Heh.
Huvudet mår bättre & snart måste jag duscha. Undra när Jonathan slutar jobbet? Mitt rum är faktiskt fint & min pärm med massa viktiga papper är organiserad. Awesome. Heh.
Nu ska jag ner & kirra fruuuukt. Eller nej jag ska fasen ta mig i kragen & fixa Annas iPod : D
Åh idag har jag en längtan, längtan efter True Blood säsong 3... mmmh. Smaskigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar