fredag 1 januari 2010

Mitt Nyår

Hejsan 2010! Fan låter det inte overligt att säga det? & typ... häftigt? Jag tror jag kommer att gillar 2010.
Gårdagen ja! 173 bilder & jag gled på ett awesome moln typ. Hade en kalaskväll & det måste jag tacka tjejerna för! Började förkröket hos Anki med tacos oså. Spelade lite spel, pratade en massa & ah. Ett & annat toalettbesök. Gick till stationen vid 7 & köpte biljett till Kalmar för endast 49:- awesome. Sur tant på tåget med inget hindrade oss : D woho! Väl inne i kalmar blev det mat för Anki på pressbyrån. Sen gick bussen ut till Hotell Brofästet & de kostade ynka 9:- var rätt härligt i lokalen, killarna va trevliga i alla fall : D dansade som galningar & det blixtrade överallt. Hade världens bästa kväll. En tjej halkade i sin killes spya. HAHA så jävla äckligt. Anna slet upp en dörr på en brud så hon blev intryckt i väggen & ah. Sen bara vipps sådär så besämde vi oss för att åka in till stan. Buss igen med några trevliga/lama killar. Drog in på Palace & kom faktiskt in. Awesome. Dansade som aldrig förr, hade världens huvudvärk/bakfylla(?) men de hindrade inte : D träffade massa trevligt folk & fick min nyårs puss! Haha. Får tacka Robban för drinkarna oså. Sen runt 1 så drog vi till stan, tog ut pengar & drog till Zappas. Köpte pommestallrik & vid 2 hoppade vi på bussen hem. Sova jäkligt skönt längst bak, tills Nybro... Jävla Nicke & Emrik satt & skrek & sjöng& slog på mig : ( mitt huvud... Ne men sov i omgångar. Var skönt. Vid tio i 4 var vi hemma i sängen. Iskalla & trötta. Vaknade upp med 2 assöta tjejer nu på morgonen : ) det var härligt. Lite trångt kanske, men vafasen. Drog upp & chillade i soffan istället : ) blev lite MTV & film.
Nu är fyllematen käkad & rivsåren på ryggen insmorda! Jag är lycklig för nyår kunde inte ha varit bättre! TACK TJEJER! Bilderna är strax uppe på facebook!
Puss

You girls rocked my world!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar