måndag 25 januari 2010

Kalmar med sötis

Sämst uppdatering.nu? yes.
Men jag har faktiskt gått i skolan & haft möte samt varit i Kalmar & shoppat med Anki : ) awesome. Hittade brabra grejer, nöjd som fasen.
Var chill i skolan i alla fall, fixa med Birgitta om projektet men inte så nice... åh. Så imorn ska vi trycka allting får vi hoppas på. Dock ska vi börja halv 4, så kommer va hemma supersent : /
Gick till stationen tjugo i 2 & hoppade på Kalmar bussen runt kvart över 2. Var assegt & jag fick huvudvärk : ( menmen. Drog & käkade kinabuffé asgott : ) skolan betalar <3 spillde dock på min tröja så såg as skabbigt ut : ( buhu. Glömde min kasse inne i omklädningsrummet på Aima : ( men kom på det snabbt & den stod kvar. Lite klantigt. Hehe. Följde med Anki & piercade sig, blev skit snyggt & jag hann inhandla lite nitar : ) heh. Bästis med tjejen på Dynamite? haha. Zecki kom & hämtade oss på JC där Anki provade asmycket(köpte typ allt) & så lite titt in på New yorker. Hehe. kom hem för en halvtimme sen & är helt död. Uschanameja. Suger. Ska hoppa in i duschen & senare ta en tablett & kolla Planet 51. Men tänkte ta kort på allt så ni får se mina vackra inköp! pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar