torsdag 7 januari 2010

Inget internet

Jag måste börja med att ursäkta mig!
Mitt internet är inte riktigt som det ska. Så igår låg det nere i stort sett hela dagen : ( & det suger röv. Nu får jag sitta på det fasta istället men de funkar : D har kirrat in alla bilder sen Palace nu, 154st ligger uppe på Facebook. Haha. Fyfan. Ska påminna mig själv att aldrig ta många bilder härdan efter. Skämt åsido. Det är ju svinkul att ha minnena : D
Nehe, idag fick jag faktiskt sova länge, hade kärleksmaraton igår. Såg 3st kärleksfilmer & den absolut bästa (&värsta) är If Only. Jag kan inte fatta att jag börjar lipa varenda gång. Usch.
Ska ner på byn senare tror jag, ska kolla om sommarjobb oså, sen blir det kanske en fika med pappa&bror. Är egentligen hur seg som helst idag. Men måste arbeta på projektarbete som har legat nere i typ 2-3 månader : S inte bra!!!
Nehe. Får hoppas på att internet håller sig vi liv så jag kan uppdaterna mer ikväll : )
Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar