tisdag 12 januari 2010

Växjö

Har haft en stressig dag! Knappt en sekund hemma känns det som.
Åkte med Oskar in vid halv 11. Kändes som om man satt på en studsboll & hoppade hela vägen : P hahah. En lektion & sen hem med 13.25 tåget. Jonathan hämtade mig & så hem & käka. Drog med mamma till läkaren kvart i 3. Var klar tio över 4. Sen till Fenix & köpa fika.
Kom hem & direkt in till Växjö & spendera tid med min bror!
Kom hem för en halvtimme sen : ) helt slut i huvudet.
Köpte i alla fall 10st DVD filmer : D wohooo. Var outlet på Hemmakväll. 1 för 60, 3 för 100 & 10 för 250. Självklart att man plockar åt sig 10st då liksom : ) helt awesome. & sen blev det en VGA kabel sån som gör att jag kan koppla in datorn till tv:n. Använde pappas innan!
Så nu blir det minsann maraton! ehhehe. Fick dessutom aaasmycket godis från Anki idag : ) eller hennes mamma hade köpt det i Kroatien : D mums!
Både massa film+godis.
Nu ska jag duscha & sen lägga mig! Så skönt verkligen.
Puss


Alla filmer : ) ah, orkar inte rabbla!

Allt godis : D +en supergod parfym : D mmh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar