måndag 11 januari 2010

Projektarbete

Ojoj en aning dålig update kanske? Det märks att skolan börjat igen... Suck.
Som sagt, dryyyg dag i skolan men tog 13.25 tåget hem : D gutt. Gick hem med Anna, kallt som tusan : ( var väl hemma kvart över 2 eller nått. Direkt på med datorn & plugga på projektarbetet, kom faktiskt långt. Skrev ut lite grejer & fixade!
Men en sak som suger är att vår nya handledare avbokade vårt möte på onsdag : S what? Vi som liksom behövde det mötet. Men nää, då ska vi istället ha mötet om 2 veckor (?) suuuuck,
Anna drog nyss i alla fall & snart ska jag göra lite mer på projektet, fixa till lite grejer. Men först ska jag veeeerkligen vila, usch så trött jag är. Huvudvärken började redan vid kl 8 idag : ( suuug.
Men imorn är det sovmorgon : ) & fyfan så starkt det gillars! Wooh.
good powernap everybody ; )

New facebook pic ; ) hahahah jag dör. Ska slå Anna för att hon tvinga mig : (
(haha don't ask what im doing with my legs)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar