lördag 16 januari 2010

Jobb

Hej bloggen.
Mitt internet var dött igår : ( suck. Fan vad jag hatar internet?
Jobbade i alla fall igår, gick rätt chill, Anna & jag har fått ett eget omklädningsrummet ; ) haha. Dusch rummet. Soft. Haha.
Gick hem & typ dog i sängen. Var helt väck. Avslutade kvällen med en massa filmer.
Idag vaknade jag på fel håll i sängen. Gick upp vid 9 & duschade sen cyklade jag vidare till Ica : ) jobbade extra idag. Serverade gratis tårta & kaffe. Det var nice, men ack så mycket stryk mina fötter har fått ta. Det frestar att stå upp i 4h. : ( ajaj.
Jobbade i alla fall från 10.30 - 15.00 & tjänade mig en slant : ) cyklade hem & höll på att dö flera gånger? Sladdade som fan. Usch vad jag hatar lössnö.
Så har suttit i fotbad nu & snart ska jag börja fixa mig för kvällens festligheter. Blir faktiskt utgång i Nybro?? Liksom va? Haha. Ne men 40:- inträde & happy hour typ? Vetifan.
Får i alla fall se om Chili är nått att ha, men först äre förfest hos Diana!
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar