måndag 18 januari 2010

Sjukling

Tja! Jag ligger här i min säng & är sjuk... suck. Eller alltså sjuk&sjuk. Har nån enorm huvudvärk, visste inte vart jag skulle ta vägen på morgonen. Kunde knappt röra mig : ( det som sög var att jag fick det typ 20min innan jag skulle cykla till stationen. Det är som ett stenhårt band sitter & spänner runt mitt huvud : (
Så jag gick in på internet, sjukanmälde mig & somnade (tack&lov för det). Vaknade av mamma vid typ 11 eller nått men steg upp sen vid 13. Åt lite mat trots illamåendet.
Skulle kunna börja lipa så jävla ont som jag har : ( buhuu . Men ska starta New Moon & se om huvudet vill hänga med. Har väntat huuur länge som helst på att få titta på den så nu när jag bannemej har tid så.
Hörs senare, om jag inte har däckat igen vill säga...

You came lika a theif in the night and stole my heart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar