söndag 24 januari 2010

Hahaha

haha jag kan väl börja med att säga varför? haha, varför skrev jag det inlägget igår? : P haha. Jisses om man skrattar till lite när man läser. Kan säga att jag somnade kort därefter på datorn med glasögonen på, vaknade vid 5-6 tiden & tog av mig dom. Haha.
För er som vill veta så ska jag faktiskt till min mormor idag & fika. Men kom på att jag har lite jobb att kirra. Då menar jag att jag måste skriva i min loggbok (som jag förövrigt inte skrev i igår tack och lov) & sen en uppgift om candides satir. Vi får se.
Är rätt trött i alla fall & kanske borde duscha, eller jag måste damma mitt rum. & städa lite. Måla naglarna hade inte heller suttit helt fel : )
& en sak som är rätt fult, det är när folk förkortar alla ord på ett fult sätt. Jag menar, är det inte fult att skriva "ngn, mkt, iafl..." osv : P det tycker verkligen jag. Speciellt när lärare gör det, liksom vad är det för sett att lära ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar