söndag 24 januari 2010

nattis blogg eller va? jag fattar inte

? Tjaaaaa
sitter & äter chips. kom nyss hem från herrklubben.
Var hos robert innan, heh sen blev de herrklubben (ja asså tjejer var bara välkomna idag, typ....) var trevligt som tusan där. paratde om la roux, hoppas (y) sen snacka didde om att han va tänd på min mamma..... suck : ( buguhuhuh.
de rökte inne, suck #2 asså jag lukar som om jag suttit fast i en välanvänd skortsten i 2veckor.
ne men okej.
pendlade där emellan, & nu drog jag. ja asså min halsdrog , min hjärna är kvar.
munnenär och seglar balnd chipsen de är nice, satte på tvn (inte bokstavligt taalat) hade disney chanel på, & de går fortf program. jissis & de tär bilar. love it.
kanske inte ens behöver sätt a påen film.
fan va lång tid detta tog
anki,... hoppas du mår bättre imorn när du läser detta.- love you, & diana : ) sweeties.
nu ska jga sova. kanske klunkisa lite medicin, men först............... chips.
bye
när fyller min mormor år? tro ja ska dit imorn AKA ingen sovmorgon. åh.
ksneke ska fylleskriva i min loggbok? dum idé? heh nejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar