söndag 31 januari 2010

Raketer

God förmiddag!
Vaknade för ca. 1½ h sen. Är så jäkla skönt att sova på morgonen & bara ligga utan att behöva stressa sig upp ur sängen.
Startade i alla fall Greveholm med lite disco chips. yummie. Kom nyligen ut ur duschen, testade något nytt shampoo & balsam för brunt hår som jag fick av mamma : ) luktade jättegott!!
Ska snart ta tag & kolla över rapporten lite så jag kan börja med den lite smått.
Ska nämligen på släktfika runt 4 sen hos Söderbergs : ) awesome! Jag bara älskar alla mina släktträffar. hahah.
Update you later

Eftersom mitt internet dog igår så får de bli en bild på kvällsmumset : )
Maten vi åt: Rostat bröd med crabfish röra. Strimlad potatis med fläskfilegryta med senapssås. Grädde & smält choklad & daim bitar. loove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar