tisdag 19 januari 2010

Mirakelkur för huvudet

Hej alla. Jag ligger hemma idag med, huvudet var helt kasst när jag vaknade vid 9. Buhu.
Gick ner till mamma lite & kollade på Diagnos okänd. Sen runt halv 11 gick jag upp & la mig & kollade på Grey's... Somnade såklart. Hade sån huvudvärk, mamma kom upp & gav mig ett mirakel. Miraklet heter NAPROXEN MYLAN & fytusan. Tog en tablett & värken försvann direkt : O hur fasen är sånt möjligt? Ja säg det.
Jag är överlycklig i alla fall. Jag rekommendera verkligen de. TILL ALLA.
Så nu ska jag ta & kolla på skräckis, Final Destination 3. Usch : P tycker den är läskig, & stackars lilla mig som ligger ensam hemma... tur att mamma låste dörren i alla fall : D
Nehe, puss!

Såhär ser förpackningen ut för tabletterna. Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar