onsdag 4 augusti 2010

Varsågoda

1. Vilken stad bor du i? Emmaboda. stad & stad...
2. Vad är sommarens hetaste planer?: Way Out West.
3. Favoritoufit en varm utekväll?: Långklänning med kilklackar.
4. Filmkväll eller bio?: Filmkväll med rätt sällskap : )
5. Någon sommarflört?: Hmm : )
6. Senaste drinken?: Karatefylla *minns ej*.
7. Blir du lätt brun?: Nej eller lättare än Anki.
8. Härligaste stranden?: Loafallets.
9. Ska du på någon festival denna sommar?: So far - siesta, midsommarfestivalen & rassle, kommande - way out west.
10. Sommarens favoritdoft?: FIZZY.
11. Saknar du någon just nu?: Ja, faktiskt...
12. Sportar du mycket i sommar?: Sport? vem är det & varför har inte han blivit min kompis?
13. Sommarens topplåt?: Oskar Linnros - Från & med du.
14. Vilken skola börjar du i efter lovet?: Ingen, fri som en fågel.
15. Kan du tänka dig att använda stringbikini?: Haha nej!
16. Har du tältat under sommaren?: Ja, & det var värsta tältupplevelsen ever!
17. Är du rädd för småkryp?: JA för fan.
18. Senaste resan?: Göteborg.
19. Föredrar du pool eller hav?: Pool.
20. Eller är du en badkruka?: Ja, det kan man nog säga.
21. Vad är det för datum nu?: 4:e Augusti.
22. Längtar du till skolan?: Önskar att det fanns en skola att längta till...

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Madelene.
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma.
3. Du fick SMS av: Niklas.
4. Du kramade: Ankica.

IDAG
5. Kläder: Linne & trosor.
6. Bättre än igår: Haha nej, med tanke på att igår hade jag riktiga kläder...

IMORGON
7. Är det: En massa grejer, antingen RixFm eller Cassa...
8. Planer: Let's see what happens.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Tror jag inte..

FAVORIT
10. Nummer:
12.
11. Färg: Rosa & beige.
12. Årstid: Är nog allätare, man hinner ju ändå aldrig njuta av någon årstid...
13. Saknar du någon?: Ja!
14. Humör för tillfället?: Lite smått irriterad, rastlös & tom.

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?:
Snackade med Anki.
16. Vad åt du sist?: Ben & Jerry's.
17. Vad irriterar du dig på?: Otrevliga personer på festivaler & folk som tror de är mer än var de är. Idioter...
18. Tror du på distansförållanden?: Ja : ) har man bara viljan inne så funkar allt!
19. Vem tänker du på just nu?: Diana, varför hon inte svarar...
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Ne de tror jag inte : P
21. Vart reste du sist?: Alltså, samma frågor.......... men kan säga Kroatien då!
22. Vad gjorde du igår kväll?: Träffade Madde, sprang i regnet, väntade...
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mamma till utseendet kanske, men har pappas personlighet.
24. Ler du ofta?: Klart jag gör : )
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek, fast tar gärna alla om jag får?
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ibland.
27. I vems säng sov du i igår natt?: I'll keep that for my self.
28. Vilken färg har din tröja?: Grönt är mitt linne.

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:
Ja.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja.
31. Gråter du när du skadar dig?: Haha ja. Pussy.

GLÄDJE
32. Är du en glad person?:
Klart jag är!
33. Vad gör dig glad?: Min familj, vännerna, musik & shopping!
34. Önskar du att du var lyckligare?: Lite lyckligare kanske, man kan ju aldrig vara riktigt nöjd, finns alltid någon kategori man önskar att man hade mer av...
35. Är lycka överskattat?: Hell no.
36. Kan musik göra dig glad?: Alltid. Music is the new black.

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?:
Ja : )
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Nej, eller jo alltså till mina fina vänner & familjemedlemmar såklart men ingen annan! Eller ah, jag menade det inte ; ) jag var ung!
39. Har du en flick/pojkvän?: Nae...
40. Är du nöjd med det?: Nae/ja, eller jag vet faktiskt inte!
41. Är du kär?: Nej.

HAT
42. Vem hatar du verkligen?:
; )
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Haha nej.
44. Är du en mobbare?: Verkligen inte!
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Absolut!
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja.

SKOLAN
47. Gillar du skolan?:
Ja det gjorde jag faktiskt!
48. Favoritämne?: MAKT tror jag, det var chill.
49. Värsta ämne : Matte för fan.
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Det är nog ganska lika, men vissa gånger överträffade Nybro Emmaboda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar