lördag 14 augusti 2010

Way Out West

åhåja, nu är vi vakna & har käkat en massa bland annat god glass. heh.
igår var det bara krabb krabb krabb. vi åkte till centralen & skulle hämta ut banden, nej. så fick åka till way out west & där var det massa krabb med elins band som hon ville uppgradera. tillslut så. sen skulle vi käka, fick inte komma in med alkohol, så hittade ett fik utanför, sen hängde vi i parken & mötte upp hugo & martin. drog in & hängde i nån iphone grej där rebecca & fiona spelade, såg lite av the national & iggy pop. sen drog vi till jónsi som var skitbra, hittade någon security vakt vid namn joel som var nice. & tydligen är kirsten dunst på festivalen. woho.
jag såg minsann jossan & ola selmen från morgonpasset i P3. yes. sen drog vi till M.I.A. elin lyckades ta sig fram, men icke jag. blev ihopklämd med en brud som kallade mig festival-veteran. man tackar man tackar. satte mig i alla fall under ett träd under spelningen, efter att jag halkat i lera..... men hon var grym ändå : )
hittade elin & snackade med några göteborgare. sen tog vi spårvagnen tiill järntorget, skulle vidare & se ludwig bell men ångra oss så drog hem. skönt.
idag ser vi LA ROUX !!!!

1 kommentar:

  1. puss på dej verkade struligt men skönt att det löste sig :-)

    SvaraRadera