fredag 6 augusti 2010

Tänka sig var Emmaboda har att erbjuda!

hahaha sitter & skrattar som fan åt igår! så crazy i lilla Emmaboda. hahahah & bilderna...
well vart ska vi börja?
jo vi var hos Kim & kollade på lite klipp & musik osv. både trillade ut & in folk hela tiden, runt halv 12 gick vi till cassa! var ganska tomt & halvdött där då. haha. efter en & en annan virgin ooze så vetifan vad som hände? det var dans dans dans, cider öl cider öl. haha ja gud vet vad.
efter några svettiga dansmoves så satte vi oss ute, självklart hamnade jag mitt i ett slagsmål. gött. tummen upp. egentligen satt jag på en bänk, sen kom ena killen & slog till den andra & mig så mitt huvud slog i nån jävla gavel på huset : S gjorde skitont, & killen som slått, han ursäktade bara för att han hade slått till min öl? ursäkta.
hahah blev mer dans på det sen, haha & jag minns fortfarande inte att det stängde! skulle på efterfest hos Jocke, gick hem till Kim först för att hämta drickan. stod utanför hans sen ett bra tag, tills anki kommer med punti? jahaja, så vi bestämde oss för att dra hem. men jag var klarpigg så diana hoppade upp på mitt styre (???) & så skulle jag tydligen cykla med henne där hem till Jocke? ja det gick bra efter ett tag... väntade på Anki som var uppe hos punti... men inte fan kom hon tillbaka. så diana & jag struntade i efterfesten, stannade utanför hennes & busade lite.. hehe. sen skulle jag cykla hem, cyklade in i ett träd : ( sen gled jag däcket mot en trottoar. haha do drink and bike säger jag bara. hahah. ringde också anki som var hemma, dock dog mobilen. JAG VILL BARA SÄGA TACK FÖR EN AWESOME KVÄLL MINA DAMER & HERRAR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar