onsdag 4 augusti 2010

Fina & fula stunder inom loppet av en timme

ojojoj. varit mycket på gång här hemma A LOT. & jag skojar inte.
men bland annat så har Ankica den lilla jävla sötnöten kommit förbi & givit mig tre stycken grejer (?) how come? jaaa ni ska allt få se senare! kan säga att de behövdes ; ) har jag verkligen talat om att jag är omringad av världens finaste människor? har jag det? inte? i så fall säger jag det nu. JAG ÄLSKAR ALLA ER, NI SOM GÖR LIVET FINT.
Därefter har jag lagat tacos, & innan så övningskörde jag en helsikes lång runda & grym är jag också, jag har möblerat om rummet nu... & fyfan va svettig jag är nu, skönt att jag sover vid fönstret så att jag får luft ; ) WOHO.Ikväll orkar jag nog inte fota rummet, det får ni imorgon. Men däremot skall jag fotografera presenterna från Anki nu. Sen hoppla in i sängen & titta film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar