lördag 7 augusti 2010

What's the point?

har precis tagit mig en dusch för att skölja bort besvikelsen.
känns väl sådär idag som ni märkt. jag är tom, tom på ord på tankar på allt. men vad gör det. jag älskar att drömma mig in i SATC även om jag gärna vill hoppa in i TVn & leva det livet. där finns fan inga bekymmer, en vacker dag ska jag flytta till New York, där kan man göra vad man vill när man vill hela tiden. låter underbart eller hur?
tittar ut genom mitt fönster & ser sånt jag inte vill se, saker som drar ner en. & på måndag börjar jag jobba, om 32 timmar sitter jag på jobbet. det bränner. trodde på en toppensemester med toppenfolk, slutade sådär. men som sagt? drömmar är till för att krossas, faktiskt.
ska ladda batterierna (=kolla på SATC till 4 inatt) för imorgon är det familjedag. tack gode gud för det, behöver komma bort. frågan är om jag kan släppa skiten tills dess..
Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar