lördag 28 augusti 2010

En utekväll, 6 vänner, några brats, alkohol & ett inlindat blodigt knä

Godmorgon... jag säger det med lite skakiga fingrar.
Gårdagen var suverän, i alla fall i Kalmar. Förfesten var AWESOME hos Joels pappa. Började med vi tjejer, gick & köpte käk & sen spelade vi lite spel, typ något som hette vad vet du(?) kan du ordet(?) ja jag kommer inte ihåg. men kul var det, & självklart vann jag & Anki : D hihih. överbra! sen körde vi lite charader. haha as kul. därefter kom killarna som hade spelat match, & vunnit : D så bra! blev lite blandad musik & skumpa (?) hahaha. headbang & galenskaper. helt underbart. runt typ kvart i elva gick vi till bussen & fick åka gratis : D haha love it.
kom in på vallen direkt, hehe fast inte Joel : ( det var synd, så madde & han gick hem. sen är det luddigt, typ tequila 6a i baren med killarna & anna. oj oj oj sen bjöd viktor på en till till mig & anna, jisses. haha men snäll var han. sen var anna & jag fail. hahah. & så blev det massa snack... ja gud vet vad. tillslut typ halv 2 gick jag anki & lalle till kinakorvarna. skulle gå på röda mattan, föll pladask. så har skrapat upp HELA knät. : ( fick faktiskt ett plåster av kina killen : D så sööööt. hihih. sen kom pappa & hämtade oss. mer kan jag/vill jag inte säga....
men jag mår inte så bra idag. fast ändå bättre än förväntat. vill inte gå in på varför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar