måndag 16 augusti 2010

Ville inte va den som blev kvar

skönt att få bort banden, 7 rök av, 3 kvar. emmaboda, siesta & wow fick sitta ett litet tag till. kom fram till att jag kanske faktiskt känner mig lite "exposed" utan armband. lite naket sådär. inte bekvämt alls. mitt sår ser illa ut, riktigt illa : S fan också.
en happy news är att jag fick ett fin fint brev igår, nämnligen en check på 1800:- ja man tackar! i love it. så at the moment har jag lika mycket som jag hade när jag fick min lön förra månaden, hur sjukt är inte det? & jag som ändå gjort så jäkla mycket. köpt mycket.
feta cash på kontot om nio dagar också ; ) partyparty. nej men ska köpa ny mobil & tatuering typ.
nu: sex and the city, måla naglarna, snyta mig, ta hostmedicin, nässprat, kestin & alvedon. AWESOME

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar