söndag 22 augusti 2010

Stockholm

är hemma. kom hem typ vid 11 igår. jävligt segt & drygt. men satt fram & underhöll mamma hela vägen. hehehe. dock satt vi fast i stan i 2h, jävla stockholm. sen så fick vi panikbromsa för 2 st älgar på vägen : O usch.
i alla fall så var stockholm awesome, tågresan var väl sådär : P hahah. när vi satte oss på x2000 i alvesta så fick vi åka baklänges, sen så hade vi världens sötaste tjej framför oss som skrek "hej då alla barnen" när hon skulle på toa. hahah. ååh. sen hade vi en vääääldigt rolig kille snett bakom oss, hahahah skrattade så att jag lipade. & som prick över i:et så satt en hunk brevid oss. WOHO.
förseningar i 1h också typ : ( väl framme i stockholm gick vi fel, så pappa kom & hämtade upp oss utanför sheraton. sen checkade vi in på djurgården, gick direkt till Gröna Lund. awesome. dit ska jag fler gånger, vi åkte ingenting men köpte en tröja & -------- till mig & anki : D hehe.
sen igår då så blev det hotellfrukost & färjan över till stan. gött. därefter gick vi till Rice & åt sushi buffé, åh love it. men shoppingen var lyckad, hittade supermycket, jacka, skor, klänningar, smycken, klocka, bh, linne, väska.... aa en hel del : ) är supernöjd. tror jag.
nu ska jag chilla lite innan ni får se inköpen osv! PUSS

2 kommentarer:

  1. åååhå hihi =) Jag är ledig tills ondag nu ;) ska vi ses imorgon eller någon annan dag och ta en fika bruden? <3

    SvaraRadera
  2. ja absolut : ) jag jobbar ju till kvart över tre varje dag, men kan säkerligen pricka in något efter : ) har ju presenter att giva dig också! <3

    SvaraRadera