tisdag 24 augusti 2010

Suris-Issa (fredagen den 13:e?)

det är mycket jag vill...
till exempel är det SJUKT många smycken jag vill ha på stylebytyras.se men orkar inte lägga så mycket pengar : ( sedan så vill jag beställa foton igen, men frakten ligger på 39:- & jag orkar inte lägga det heller, jag vill också gärna köpa mig en ny mobiljävel, men INGEN finns ju i lager. orkar inte ta mig till något jävla varuhus eftersom det är såååååå jävla långt att åka, blir ju så när man bor i en håla....... när jag väl hittar någon som finns, & som har hyffsat pris, ja då har den inte vad jag kräver (& det ENDA jag kräver är 3G typ....) LOL på denna fuckin' dag. är trött som ett jävla as också, ska se om jag ska ta med min mamma till ICA & köpa melon. sen ska jag lägga mig!
åt helvete med denna dan!
men puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar