torsdag 26 augusti 2010

Hela livet är ett enda stort kalas

kalas! allt är kalas. eller inte vissa delar : )
men fick nyss reda på att Dosan ska med ut imorgon : D gissa hur glad jag blev, har inte umgåtts, & knappt setts heller för den delen, på hela sommaren!!! vi som var så tighta innan.
men askalas att hon ska med imorgon, blir halv 5 tåget till kalmar med henne, lalle & sandra tror jag (?) sen möter vi upp anki som redan är i kalmar & buuuuusar ; ) WOHO är glad för din skull faktiskt. sen hämtar madde upp oss & så drar vi till lägenheten : ) drar & käkar lite & sen party all night long : ) sounds awesome. skönt också att för en gångs skull ha outfiten kirrad ; ) yeah.
nu ska jag beställa min mobil, det blev en HTC Smart Pink : ) den var bäst enligt min bror, hade gärna tagit LGn men vet att batteritiden är sämst. så : )
ha en fin dag, nu ska jag shoppa & sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar